činnosti společnosti
Dynata
lze rozdělit do dvou různých částí, nábor týmů jednotlivců, kteří jsou ochotni účastnit se široké škály průzkumů, a prodej marketingových služeb průzkumu trhu.
Dynata aktuálně nabírá týmy v mnoha světových zemích. Data jsou shromažďována od jednotlivců a odesílána do Velké Británie, kde se nacházejí databáze. Společnost Dynata shromažďuje základní údaje od všech, kteří se registrují, aby se stali účastníky týmu. Tyto údaje se používají k identifikaci toho, kteří jednotlivci budou vhodní pro konkrétní průzkumné projekty.
Dynata prodává marketingové průzkumy trhu na různá témata jiným průzkumným organizacím a komerčním podnikům. Klienti společnosti Dynata předají konkrétní zadání o informacích, které si přejí shromáždit, o typech jedinců, od nichž by společnost Dynata měla získávat odpovědi. Konkrétní zadání obsahuje např. věk, etnický původ, kvalifikace a povolání. Společnost Dynata vytvoří s klientem vhodný dotazník, vybere určité jedince ze své databáze, kteří splňují zadání, a poté tyto jedince pozve k účasti na elektronickém průzkumu.
Společnost Dynata poté poskytne klientům buď hrubá anonymní data nebo zprávu obsahující informace, které byly původně požadované..